RoHS
Λογότυπο REACH
Ιστοσελίδα φήμη gbl europe

GBL Europe BV Όροι και Προϋποθέσεις

Εισαγωγή

Αυτά είναι οι γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις του ιστότοπου μας. Αυτοί οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν πάντα όταν χρησιμοποιείτε την Ιστοσελίδα μας ή πραγματοποιούμε παραγγελία μέσω της Ιστοσελίδας μας και περιέχουν σημαντικές πληροφορίες για εσάς ως αγοραστή. Παρακαλούμε να τις διαβάσετε προσεκτικά. Σας συνιστούμε επίσης να αποθηκεύσετε ή να εκτυπώσετε αυτούς τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, ώστε να μπορείτε να τις συμβουλευτείτε αργότερα.

Ορισμοί

GBL Europe BV: εδρεύει στις Κάτω Χώρες και έχει εγγραφεί στο Εμπορικό Επιμελητήριο υπό τον αριθμό αρχείου 71008470, το οποίο εμπορεύεται ως GBL Europe.

Ιστοσελίδα: το δικτυακό τόπο / ηλεκτρονικό κατάστημα της GBL Europe BV, το οποίο βρίσκεται στο https // cleanandsolve.com htttps: //gbl-europe.com και σε όλους τους υποτομείς του.

Πελάτης: το φυσικό πρόσωπο ή εταιρεία που ενεργεί κατά την άσκηση επαγγέλματος ή επιχείρησης που συνάπτει συμφωνία με την GBL Europe BV και / ή είναι εγγεγραμμένη στον ιστότοπο.

Συμφωνία: οποιαδήποτε συμφωνία ή συμφωνία μεταξύ της GBL Europe BV και του Πελάτη των οποίων οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις αποτελούν αναπόσπαστο μέρος.

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις: οι παρόντες Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις.

Εφαρμογή των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων

Οι Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις ισχύουν για όλες τις προσφορές, συμφωνίες και παραδόσεις της GBL Europe BV, εκτός εάν υπάρχει ρητή συγκατάθεση για γραπτή συμφωνία.

Εάν ο Πελάτης στη διαταγή του, στην επιβεβαίωση ή σε οποιαδήποτε άλλη ανακοίνωση σχετικά με την αποδοχή των Γενικών Όρων και Διατάξεων συμπεριλαμβάνει διατάξεις που διαφέρουν από τους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις ή δεν περιλαμβάνονται στους Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις, οι διατάξεις αυτές δεσμεύουν μόνο τη GBL Europe BV εάν και καθόσον η GBL Europe BV τις έχει δεχθεί γραπτώς.

Σε περιπτώσεις που ισχύουν ειδικοί όροι και προϋποθέσεις που σχετίζονται με προϊόντα ή υπηρεσίες πέραν αυτών των γενικών όρων και προϋποθέσεων, ο Πελάτης μπορεί πάντοτε να επικαλείται την πιο κατάλληλη προϋπόθεση σε περίπτωση μη συμβατών γενικών όρων και προϋποθέσεων

Τιμές και πληροφορίες

Όλες οι τιμές που δημοσιεύονται στην Ιστοσελίδα και σε άλλα υλικά που προέρχονται από την GBL Europe BV περιλαμβάνουν φόρους και άλλες εισφορές που επιβάλλονται από την κυβέρνηση, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά στον ιστότοπο.

Εάν χρεώνονται τα έξοδα αποστολής, αυτά θα δηλώνονται με σαφήνεια εγκαίρως πριν από τη σύναψη της σύμβασης. Αυτά τα κόστη θα εμφανίζονται ξεχωριστά στη διαδικασία παραγγελίας.

Το περιεχόμενο της Ιστοσελίδας αποτελείται από τη μέγιστη προσοχή. Η GBL Europe BV δεν μπορεί, ωστόσο, να εγγυηθεί ότι όλες οι πληροφορίες στην Ιστοσελίδα είναι σωστές και πλήρεις ανά πάσα στιγμή. Όλες οι τιμές και άλλες πληροφορίες που δημοσιεύονται στην Ιστοσελίδα και σε άλλα υλικά που προέρχονται από την GBL Europe BV υπόκεινται σε προφανή σφάλματα προγραμματισμού και πληκτρολόγησης.

Η GBL Europe BV δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για αποκλίσεις χρώματος που προκύπτουν από την ποιότητα των χρωμάτων που εμφανίζονται στην οθόνη.

Σύναψη της συμφωνίας

Η Συμφωνία θεωρείται ότι συνάπτεται τη στιγμή που ο Πελάτης αποδέχεται την προσφορά της GBL Europe BV υπό τις προϋποθέσεις που ορίζει η GBL Europe BV.

Εάν ο Πελάτης έχει αποδεχθεί την προσφορά με ηλεκτρονικά μέσα, η GBL Europe BV θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της προσφοράς με ηλεκτρονικά μέσα χωρίς καθυστέρηση. Μέχρις ότου επιβεβαιωθεί η παραλαβή της αποδοχής, ο Πελάτης θα έχει τη δυνατότητα να διαλύσει τη Συμφωνία.

Εάν διαπιστωθεί ότι ο Πελάτης έχει παραλάβει εσφαλμένα δεδομένα κατά την αποδοχή ή άλλως τη σύναψη της Συμφωνίας, η GBL Europe BV θα έχει την ορθή εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Πελάτη μέχρι να ληφθούν τα σωστά δεδομένα.

Εγγραφή

Για την καλύτερη δυνατή χρήση της Ιστοσελίδας, ο Πελάτης μπορεί να εγγραφεί χρησιμοποιώντας την φόρμα εγγραφής / την επιλογή σύνδεσης στο λογαριασμό στον Ιστότοπο.

Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας εγγραφής, ο πελάτης θα κληθεί να επιλέξει ένα όνομα χρήστη και έναν κωδικό πρόσβασης με τον οποίο θα μπορεί να συνδεθεί στον ιστότοπο. Μόνο ο Πελάτης είναι υπεύθυνος για την επιλογή ενός επαρκώς αξιόπιστου κωδικού πρόσβασης.

Ο Πελάτης πρέπει να διατηρεί αυστηρά εμπιστευτικά τα διαπιστευτήρια σύνδεσης, το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής του. Η GBL Europe BV δεν μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνη για τυχόν κατάχρηση των διαπιστευτηρίων σύνδεσης και έχει πάντα το δικαίωμα να υποθέσει ότι ο Πελάτης που συνδέεται με την Ιστοσελίδα είναι το μέρος που δηλώνει ότι είναι. Ο Πελάτης είναι υπεύθυνος και φέρει τον πλήρη κίνδυνο οποιονδήποτε και όλων των ενεργειών και συναλλαγών που πραγματοποιούνται μέσω του λογαριασμού του Πελάτη.

Εάν ο Πελάτης γνωρίζει ή έχει λόγο να υποπτευθεί ότι τα στοιχεία σύνδεσης του είναι διαθέσιμα σε μη εξουσιοδοτημένα μέρη, θα πρέπει να αλλάξει τον κωδικό πρόσβασής του το συντομότερο δυνατό ή / και να ειδοποιήσει αναλόγως την GBL Europe BV ώστε να μπορέσει η GBL Europe BV να λάβει καταλληλα μετρα.

Εκτέλεση της συμφωνίας

Μόλις η GBL Europe BV λάβει την παραγγελία, θα στείλει τα προϊόντα στον Πελάτη χωρίς καθυστέρηση και τηρώντας τις διατάξεις της παραγράφου 3 αυτού του άρθρου.

Η GBL Europe BV εξουσιοδοτείται να δεσμεύει τρίτους κατά την εκπλήρωση των υποχρεώσεών της βάσει της συμφωνίας.

Πέραν της ημερομηνίας υπογραφής της Συμφωνίας, οι πληροφορίες θα αναρτώνται στον ιστότοπο, ο οποίος θα περιγράφει με σαφήνεια τον τρόπο και τον τρόπο παράδοσης των προϊόντων. Αν δεν έχει συμφωνηθεί ή δηλωθεί καμία παράδοση, τα προϊόντα θα παραδοθούν εντός 30 ημερών το αργότερο.

Εάν η GBL Europe BV δεν είναι σε θέση να παραδώσει τα προϊόντα εντός της συμφωνηθείσας προθεσμίας, θα ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη. Στην περίπτωση αυτή ο Πελάτης μπορεί να αποφασίσει είτε να συμφωνήσει σε νέα ημερομηνία παράδοσης είτε να διαλύσει τη Συμφωνία χωρίς να επιβαρυνθεί με κανένα κόστος.

Η GBL Europe BV συμβουλεύει τον Πελάτη να επιθεωρήσει τα προϊόντα κατά την παράδοση και να αναφέρει τυχόν ελαττώματα εντός εύλογης προθεσμίας, κατά προτίμηση γραπτώς ή με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Για περισσότερες λεπτομέρειες, δείτε το άρθρο σχετικά με την εγγύηση και τη συμμόρφωση.

Οι κίνδυνοι που σχετίζονται με τα προϊόντα θα μεταφερθούν στον Πελάτη μόλις τα προϊόντα παραδοθούν στη συμφωνημένη διεύθυνση παράδοσης.

Εάν το παραγγελθέν προϊόν δεν μπορεί πλέον να παραδοθεί, η GBL Europe BV δικαιούται να παραδώσει ένα προϊόν το οποίο είναι συγκρίσιμο σε σχέση με τη φύση και την ποιότητα του παραγγελθέντος προϊόντος. Σε αυτή την περίπτωση, ο Πελάτης θα έχει το δικαίωμα να διαλύσει τη Συμφωνία χωρίς να επιβαρυνθεί με οποιοδήποτε κόστος και να επιστρέψει το προϊόν δωρεάν.

Δικαίωμα υπαναχώρησης / επιστροφής

Ο Πελάτης θα έχει το δικαίωμα να διαλύσει τη συμφωνία Απόστασης με την GBL Europe BV εντός των ημερολογιακών ημερών 14 μετά την παραλαβή του προϊόντος, χωρίς χρέωση και χωρίς να αναφέρει τους λόγους. Αρχίζει την ημέρα που έλαβε ο καταναλωτής το προϊόν ή ένα τρίτο μέρος που ορίζει ο καταναλωτής, ο οποίος δεν είναι ο μεταφορέας, ή:

- εάν η παράδοση ενός προϊόντος αφορά διαφορετικές παραδόσεις ή μέρη: την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο μέρος που ορίστηκε από τον Πελάτη έλαβε την τελευταία παράδοση ή το τελευταίο μέρος.
- με συμβάσεις για την τακτική παράδοση προϊόντων κατά τη διάρκεια μιας δεδομένης περιόδου: η ημέρα κατά την οποία ο πελάτης ή τρίτος που ορίστηκε από τον πελάτη έλαβε το τελευταίο προϊόν ·
- εάν ο Πελάτης έχει παραγγείλει πολλά προϊόντα: Την ημέρα κατά την οποία ο Πελάτης ή τρίτο μέρος που ορίστηκε από τον Πελάτη έλαβε το τελευταίο προϊόν.

Μόνο τα άμεσα έξοδα που προκύπτουν για την αποστολή επιστροφής αφορούν το λογαριασμό του Πελάτη. Αυτό σημαίνει ότι ο Πελάτης θα πρέπει να πληρώσει τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος. Τα έξοδα αποστολής που καταβάλλει ο Πελάτης και η τιμή αγοράς που καταβάλλεται για το προϊόν θα επιστραφούν στον Πελάτη εάν επιστραφεί ολόκληρη η παραγγελία.

Κατά την περίοδο αναμονής που αναφέρεται στην παράγραφο 1 παραπάνω, ο Πελάτης θα χειριστεί το προϊόν και τη συσκευασία του με τη μέγιστη δυνατή προσοχή. Ο Πελάτης δεν επιτρέπεται να ανοίξει τη συσκευασία ή να χρησιμοποιήσει το προϊόν, εκτός αν αυτό είναι απαραίτητο για τον προσδιορισμό της φύσης των προϊόντων, των χαρακτηριστικών τους και της λειτουργίας τους.

Ο Πελάτης ευθύνεται μόνο για την υποτίμηση του προϊόντος, η οποία είναι συνέπεια του χειρισμού του προϊόντος εκτός από ό, τι επιτρέπεται στο.

Ο Πελάτης μπορεί να διαλύσει τη Συμφωνία σύμφωνα με την παράγραφο 1 αυτού του άρθρου αναφέροντας την απόσυρση (ψηφιακή ή άλλη μορφή) στην GBL Europe BV, εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης, μέσω του υποδείγματος εντύπου για το δικαίωμα υπαναχώρησης ή σε κάποιο άλλο κατηγορηματικό τρόπος. Εάν η GBL Europe BV επιτρέπει στον Πελάτη να δηλώσει την ανάληψή του με ηλεκτρονικά / ψηφιακά μέσα, τότε, αφού λάβει μια τέτοια δήλωση, η GBL Europe BV στέλνει άμεση επιβεβαίωση παραλαβής.
Όσο το δυνατόν γρηγορότερα, αλλά όχι αργότερα από 14 ημέρες μετά την ημέρα αναφοράς, όπως αναφέρεται στην παράγραφο 1, ο Πελάτης θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν ή να το παραδώσει σε (έναν εκπρόσωπο της) GBL Europe BV. Ο πελάτης μπορεί να στείλει το προϊόν απευθείας στην GBL Europe BV χωρίς προειδοποίηση υπαναχώρησης εκ των προτέρων εντός της προθεσμίας που αναφέρεται στην παράγραφο 1 Ο πελάτης πρέπει στην περίπτωση αυτή να περιλαμβάνει γραπτή ειδοποίηση υπαναχώρησης, όπως το έντυπο του μοντέλου.

Τα προϊόντα μπορούν να επιστραφούν στην ακόλουθη διεύθυνση:

GBL Europe BV
Πανεπιστήμιο 23α
7887 EV Erica
Ολλανδία

Τυχόν ποσά που έχουν ήδη καταβληθεί από τον Πελάτη (εκ των προτέρων) θα επιστραφούν στον Πελάτη το συντομότερο δυνατόν και οπωσδήποτε μέσα σε 14 ημέρες μετά τη διάλυση της Συμφωνίας. Εάν ο Πελάτης επέλεξε μια δαπανηρή μέθοδο παράδοσης αντί για την φθηνότερη τυποποιημένη παράδοση, η GBL Europe BV δεν χρειάζεται να επιστρέψει το επιπλέον κόστος της ακριβότερης μεθόδου.

Εκτός από περιπτώσεις στις οποίες η GBL Europe BV έχει προσφερθεί να ανακτηθεί ο ίδιος το προϊόν, μπορεί να αναβάλει την επιστροφή μέχρι την παραλαβή του προϊόντος ή έως ότου ο πελάτης αποδείξει ότι επέστρεψε το προϊόν, ανάλογα με την προηγούμενη.

Οι πληροφορίες σχετικά με τη δυνατότητα εφαρμογής ή μη εφαρμογής του δικαιώματος υπαναχώρησης και οποιαδήποτε απαιτούμενη διαδικασία θα αναρτώνται με σαφήνεια στον ιστότοπο, πολύ πριν από τη σύναψη της Συμφωνίας.

Πληρωμή

Ο Πελάτης θα καταβάλει τα οφειλόμενα ποσά στην GBL Europe BV σύμφωνα με τη διαδικασία παραγγελίας και τις μεθόδους πληρωμής που αναγράφονται στην Ιστοσελίδα. Η GBL Europe BV είναι ελεύθερη να προσφέρει οποιαδήποτε μέθοδο πληρωμής της επιλογής της και μπορεί να αλλάξει αυτές τις μεθόδους ανά πάσα στιγμή.

Εγγυήσεις και συμμόρφωση

Αυτό το άρθρο ισχύει μόνο εάν ο Πελάτης δεν ενεργεί με επαγγελματική ή εμπορική ιδιότητα. Εάν, παρά την τελευταία αυτή διάταξη, η GBL Europe BV παρέχει ξεχωριστή εγγύηση για τα προϊόντα, αυτό ισχύει για όλους τους τύπους Πελατών.

Η GBL Europe BV εγγυάται ότι τα προϊόντα ικανοποιούν τη Συμφωνία, τις προδιαγραφές που καθορίζονται στην προσφορά, τις εύλογες απαιτήσεις ευρωστίας ή / και χρηστικότητας και τις νομοθετικές διατάξεις ή / και κυβερνητικούς κανονισμούς που ισχύουν κατά την ημερομηνία υπογραφής της Συμφωνίας. Εάν συμφωνηθεί ρητά, η GBL Europe BV θα εγγυάται επίσης ότι το προϊόν είναι κατάλληλο για σκοπούς άλλους από την κανονική του χρήση.

Οποιεσδήποτε εγγυήσεις που παρέχονται από την GBL Europe BV, τον κατασκευαστή ή τον εισαγωγέα δεν θα επηρεάσουν τα νόμιμα δικαιώματα και απαιτήσεις που ο Πελάτης έχει ήδη και μπορεί να επικαλεστεί δυνάμει της Συμφωνίας.

Εάν το παραδοθέν προϊόν δεν συμμορφωθεί με τη Συμφωνία, ο Πελάτης μπορεί να ειδοποιήσει την GBL Europe BV αναλόγως εντός εύλογου χρονικού διαστήματος μετά την ανακάλυψη του ελαττώματος.

Εάν η GBL Europe BV κρίνει ότι η καταγγελία είναι βάσιμη, τα σχετικά προϊόντα θα επισκευαστούν, θα αντικατασταθούν ή θα επιστραφούν σε συνεννόηση με τον Πελάτη. Σύμφωνα με το άρθρο σχετικά με την ευθύνη, η επιστροφή δεν μπορεί να υπερβαίνει την τιμή που καταβάλλεται για το προϊόν από τον Πελάτη.

Διαδικασία χειρισμού παραπόνων

Εάν ο Πελάτης έχει οποιεσδήποτε διαμαρτυρίες σχετικά με ένα προϊόν (σύμφωνα με το άρθρο σχετικά με τις εγγυήσεις και τη συμμόρφωση) ή / και σχετικά με άλλες πτυχές της υπηρεσίας της GBL Europe BV, μπορεί να υποβάλει καταγγελία μέσω τηλεφώνου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ταχυδρομείου. Δείτε τα στοιχεία επικοινωνίας στο κάτω μέρος των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων.

Η GBL Europe BV θα απαντήσει στην καταγγελία όσο το δυνατόν συντομότερα και σε κάθε περίπτωση εντός 1 ημερών μετά την παραλαβή της. Εάν η GBL Europe BV δεν έχει ακόμα τη δυνατότητα να διατυπώσει μια ουσιαστική αντίδραση στην καταγγελία μέχρι τότε, η GBL Europe BV θα επιβεβαιώσει την παραλαβή της καταγγελίας εντός 1 ημερών μετά την παραλαβή της και θα δώσει ένδειξη της προθεσμίας εντός της οποίας αναμένει να είναι σε θέση να δώσει μια ουσιαστική ή οριστική αντίδραση στην καταγγελία του Πελάτη.

Ευθύνη

Το παρόν άρθρο ισχύει μόνο εάν ο Πελάτης είναι φυσικό ή νομικό πρόσωπο που ενεργεί με επαγγελματική ή εμπορική ιδιότητα.

Η συνολική ευθύνη της GBL Europe BV σε σχέση με τον Πελάτη εξαιτίας της αποδιδόμενης αδυναμίας εκτέλεσης της Συμφωνίας περιορίζεται σε αποζημίωση που δεν υπερβαίνει την τιμή που ορίζεται για τη συγκεκριμένη Συμφωνία (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ).

Η ευθύνη της GBL Europe BV σε σχέση με τον Πελάτη για έμμεση ζημία ή απώλεια, η οποία εν πάση περιπτώσει περιλαμβάνει - αλλά δεν περιορίζεται ρητώς σε - ζημία, απώλεια κερδών, απώλεια αποταμιεύσεων, απώλεια δεδομένων και ζημιές λόγω διακοπής λειτουργίας εξαιρούνται.

Εκτός από τις περιπτώσεις που αναφέρονται στις δύο προηγούμενες παραγράφους του παρόντος άρθρου, η GBL Europe BV δεν υπόκειται καθόλου σε καμία ευθύνη έναντι του Πελάτη για αποζημίωση, ανεξάρτητα από τον λόγο για τον οποίο βασίζεται η αγωγή αποζημίωσης. Ωστόσο, οι περιορισμοί που ορίζονται στο παρόν άρθρο παύουν να ισχύουν εάν και εφόσον η ζημία ή η απώλεια είναι αποτέλεσμα σκόπιμης πράξης ή βαριάς αμέλειας εκ μέρους της GBL Europe BV.

Η GBL Europe BV θα ευθύνεται έναντι του Πελάτη εξαιτίας μιας αποδιδόμενης αποτυχίας στην εκτέλεση μιας συμφωνίας, εάν ο Πελάτης εκδώσει χωρίς καθυστέρηση στην GBL Europe BV κατάλληλη ειδοποίηση αθέτησης υποχρέωσης, η οποία προβλέπει εύλογη προθεσμία για την αποκατάσταση της βλάβης, και η GBL Europe BV εξακολουθεί να παραλείπει να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις της μετά την εν λόγω περίοδο. Η ειδοποίηση αθέτησης υποχρεώσεων πρέπει να περιλαμβάνει περιγραφή της αποτυχίας όσο το δυνατόν λεπτομερέστερα, ώστε να μπορέσει η GBL Europe BV να παράσχει επαρκή απάντηση.

Οποιοδήποτε γεγονός που παρέχει δικαίωμα αποζημίωσης υπόκειται πάντοτε στην προϋπόθεση ότι ο Πελάτης θα ανακοινώσει εγγράφως τη ζημία ή τη ζημία στη GBL Europe BV το συντομότερο δυνατόν, αλλά το αργότερο εντός 30 ημερών από την εμφάνιση της ζημίας ή απώλειας.

Σε περίπτωση ανωτέρας βίας, η GBL Europe BV δεν υποχρεούται να καταβάλει αποζημίωση για τυχόν ζημία ή απώλεια που υπέστη ο Πελάτης ως αποτέλεσμα.

Διατήρηση της κυριότητας

Εφόσον ο Πελάτης δεν έχει καταβάλει πλήρη πληρωμή για το συμφωνηθέν συνολικό ποσό, η GBL Europe BV θα διατηρήσει την κυριότητα όλων των παραδιδόμενων αγαθών.

Προσωπικές λεπτομέρειες

Η GBL Europe BV θα επεξεργαστεί τα προσωπικά στοιχεία του Πελάτη σύμφωνα με τη δήλωση προστασίας προσωπικών δεδομένων που δημοσιεύεται στην Ιστοσελίδα.

Τελικές προμήθειες

Η συμφωνία αυτή διέπεται από τους νόμους της χώρας εγκατάστασης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Εφόσον δεν επιβάλλεται διαφορετικά από τον υποχρεωτικό νόμο, τυχόν διαφορές που απορρέουν από τη Συμφωνία θα υποβληθούν στο αρμόδιο ολλανδικό δικαστήριο στην περιοχή στην οποία έχει την καταστατική έδρα της GBL Europe BV.

Εάν οποιαδήποτε διάταξη που ορίζεται στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις αποδειχθεί άκυρη, αυτό δεν θα επηρεάσει την εγκυρότητα των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων ως συνόλου. Στην περίπτωση αυτή, τα μέρη θα καθορίσουν μία ή περισσότερες νέες διατάξεις σε αντικατάσταση, οι οποίες θα αντικατοπτρίζουν την αρχική διάταξη όσο το δυνατόν περισσότερο δυνάμει του νόμου.

Ο όρος «γραπτός» στους παρόντες Γενικούς Όρους και Προϋποθέσεις αναφέρεται επίσης στην επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τηλεομοιοτυπίας, υπό την προϋπόθεση ότι έχουν ταυτοποιηθεί επαρκώς η ταυτότητα του αποστολέα και η ακεραιότητα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Στοιχεία επικοινωνίας

Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις, παράπονα ή σχόλια μετά την ανάγνωση αυτών των Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή επιστολής.

GBL Europe BV

Πανεπιστήμιο 23α
7887 EV Erica
Ολλανδία

Εξυπηρέτηση πελατών

E: info@cleanandsolve.com
Υποστήριξη I: + 31 (0) 85 888 3500
Υποστήριξη II: + 32 (0) 266 908 66
Φαξ: + 32 (0) 266 92 844

ΦΟΡΟΣ: NL858544295B01
Εμπορικό Επιμελητήριο: 71008470

Εγγραφή στο REACH: GM486603-26

Κορυφή
Facebook